Naar Frankrijk - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu Naar Frankrijk - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu

Naar Frankrijk

Blijf op de hoogte en volg Toby

05 Augustus 2012 | Frankrijk, Grosmagny

's morgens om half 9 zijn we, na een heerlijk ontbijtje, vertrokken van Annen naar Grosmagny. De reis verliep goed en we hadden veel plezier. In Bruchsal hebben we nog een lifster, Barbara, meegenomen. Ferdinand, Gijs en Abel waren al in Grosmagny toen we aankwamen. Het was 27 graden, dus we hebben Toby eerst met kleren en schoenen in het zwembad gegooid. Later hebben we een kampvuurtje gemaakt en lekker gegeten. Toen begon het te onweren, dus we moesten hals over kop naar binnen. Binnen hebben Gijs, Abel en Toby met de WII gespeelt. Natuurlijk zijn we vroeg naar bed gegaan (12 uur, haha), We sliepen met z'n drieen op een kamer en zijn natuurlijk direkt gaan slapen

• 06 Augustus 2012 - 12:41

• 06 Augustus 2012 - 12:41

• 06 Augustus 2012 - 12:43

• 06 Augustus 2012 - 15:00

Arlet:

Toby nu is het jou buurt om Maria in het zwembad te gooien
    Succes en veel plezier groeten arlet

• 06 Augustus 2012 - 16:52

Pie Pa Peter:

Veel plezier daar en niet soepen!
    Stoer doen en ... roepen

• 06 Augustus 2012 - 18:59

Oma Annie:

hoi topper van mij ,even tussen ons (niet verder vertellen)krijg je van maria ook brood op bed ,moet je ,je bord ook naar de keuken brengen,en je bed op maken of heb je echt vakantie doe vooral veel leuke dingen zoals maria of herman in bad duwen,heeeeeeeeeeeeel veel plezier groetjes oma

• 06 Augustus 2012 - 19:06

Annemarie:

Wat leuk een verslag van jullie belevenissen in Frankrijk.
    Volgens mij hebben jullie het erg gezellig.

Groetjes Annemarie en de rest

• 06 Augustus 2012 - 20:44

Toby Rademaker:

Wij zijn hele fatsoenlijke mensen en roepen niet.............

• 06 Augustus 2012 - 21:16

Toby Rademaker:

Hallo oma Annie.
    ik gooi Maria nog wel in het zwembad
    groetjes ti ta toby

hahahahahahaha, laat me niet lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maria.