Lekkere luie dag - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu Lekkere luie dag - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu

Lekkere luie dag

Blijf op de hoogte en volg Toby

06 Augustus 2012 | Frankrijk, Grosmagny

Vandaag een luie dag. Toby is om 10 uur opgestaan. Hermann en Maria zijn om kwart voor 7 opgestaan, om Ferdinand, Abel, Gijs en Barbara. (De lifster die dus ook bij ons is blijven slapen) uit te zwaaien. Het weer was vandaag niet zo mooi, dus met de WII en de Tablett gespeeld en televisie gekeken. Later nog in de vijver vissen en Toby had meteen beet. Nu net hebben we heerlijk raclette gegeten en gaan zo naar bed. Toby is op het moment nog met Linda aan het bootjes vouwen. Deze worden in de beek gezet. Bij de waterval "verdrinken ze". Morgen moeten we vroeg opstaan, want we gaan Elias (Hermann zijn kleinzoon) ophalen. Hij blijft ook een paar nachtjes slapen.

• 07 Augustus 2012 - 19:16

Annemarie:

Als ik het goed heb gelezen moest je vanmorgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg op.
    07-080-2012
    En het lijkt wel een hotel daar bij jullie dat gaat en komt, volgens mij erg gezellig.
    Geniet van Elias ( hoe oud is hij)
    Veel plezier met elkaar daar, en eeeeeeuuuuuuuuuuuuuuu komt Jose nog jullie kant op?