Buiten slapen - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu Buiten slapen - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu

Buiten slapen

Blijf op de hoogte en volg Toby

10 Augustus 2012 | Frankrijk, Grosmagny

Iedereen had weer energie vandaag. Dus Toby en Elias zaten al vroeg met de kleren aan in het zwembad. Makkelijk hoor, morgen doen we er nog een beetje waspoeder bij en dan zijn de kleren weer schoon. De hangmat gebruiken we dan als centrifuge.
Toby heeft Maria met kleren en al in het zwembad gegooid. Nu is het 1 - 1, maar de vakantie is nog niet afgelopen! Wacht maar.

Toby en Elias zijn druk met het oefenen van salto's. De trampoline hebben we in het zwembad gezet, maar dat wilde toch niet zo goed. Later hebben we hem aan de rand van het zwembad gezet, zodat je nu van de trampoline in het zwembad springen en duiken kunt.

Ook zijn Toby en Elias nog aan het vissen geweest. Dat wilde niet zo goed, de hengels zaten weer in elkaar vast. En Hermann en Maria, als slechte gastgevers wilden ze niet weer uren uit elkaar halen. Ben bang dat het vissen voorgoed voorbij is.

's Middags besloten Toby en Elias dat ze samen op het buitenbed in de tuin gingen slapen.

's Avonds hebben we weer een vuurtje gemaakt en gebarbequed. Toen was het tijd om naar bed te gaan. De slaapzakken op het buitenbed, een zaklantaren en wat te lezen mee, daar gingen die 2 stoeren kerels. Hermann en Maria hebben niet zo veel geslapen :-), maar Toby en Elias wel, we hebben ze niet gehoord of gezien.

• 11 Augustus 2012 - 13:47

Thea Piening:

bij zo'n oom en tante heb je een logeerpartij die je niet meer vergeet! super en een waardevolle ervaring voor de rest van je leven!
    geniet van elkaar en nog veel plezier, gr. uit annen!

• 11 Augustus 2012 - 20:53

Arlet:

Goed zo Toby 1-1 nu op naar de 2-1voor jou dus grijp je kans als Maria weer aan de rand van het zwembad staat high five Arlet