Shoarma eten - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu Shoarma eten - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu

Shoarma eten

Blijf op de hoogte en volg Toby

14 Augustus 2012 | Frankrijk, Grosmagny

Na een lekker laat ontbijtje zijn Toby en Maria gaan winkelen. Eerst naar een schoenwinkel om slippers voor Toby te kopen. Het probleem is dat Toby wel slippers bij zich heeft / had, maar om een of andere reden is er nog maar één. Tja en omdat je toch 2 voeten hebt! We zijn geslaagd ook al is de maat een beetje te groot. Passen volgend jaar dus ook nog.
Daarna boodschappen doen. Op het menu staat aardappelen, bloemkool en Hermann zijn lekker vlees. Toen we thuis kwamen hadden we de aardappelen vergeten. Gelukkig hadden we de ijsjes wel mee genomen. Ik geloof dat Maria ook niet zo veel zin had aan koken, dus hebben we besloten uiteten te gaan.
Dus met z'n drieen weer in de auto. Eerst naar een andere schoenwinkel. Ja, nu was Hermann erbij en die houdt ook van winkelen. We zijn geslaagd, Toby heeft slippers gekregen die nu passen. En een paar pantoffels en een paar schoenen.
Dus op naar Giromagny, waar we shoarma gegeten hebben. Was heel lekker en zelfs de patat was lekker. We zaten op het terras. Hermann en Toby besloten al snel dat gymnastiek oefeningen op een soort stoep op het terras kon doen. Zag er wel grappig uit.
Thuis gekomen hadden we afgesproken dat Toby nog grasmaaien zou, maar de grasmachine deed het niet, dus dat wordt op morgen verschoven.

• 15 Augustus 2012 - 14:26

Annemarie:

Toby waar heb jij je slippers gelaten. Verloren bij het vissen?
    Maar nu heb je wel weer nieuwe hahahaha je boft maar het is zo te zien genieten bij Herman en Maria.

Geniet er maar lekker van jongen en heb je Maria al weer in het zwembad geduwd?

• 15 Augustus 2012 - 21:28

Oma:

dit was ook weer een mooie dag.en heb je alles opgegeten wat er op je bord lag,en toen je thuis kwam zeker nog een lekker ijsje.toby blij dat hermann nog even mee ging winkelen ,want dan krijg je slippers die passen ,en ook nog een rechter en linker,(sorry) GROETJES XXX