Gezellige Zondag - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu Gezellige Zondag - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu

Gezellige Zondag

Blijf op de hoogte en volg Toby

19 Augustus 2012 | Frankrijk, Grosmagny

Vandaag kwamen Jenny, Christian, Hennie, Janes en Jeanette, Niko en Hanna op bezoek. Jenny en Jeanette zijn Hermann zijn kinderen, Hennie, Janes en Hanna de kleinkinderen. Eerst een ontbijtje met eieren en spek en toen gingen we met elkaar naar het zwembad. We hebben heel veel lol gehad met elkaar. Luchtmatrassen wedstijdjes, op de luchtmatrassen staan, rondje zwemmen. Toby en Maria hebben nog van de trampoline gedoken en de rest was de jury. Toby heeft veel meer punten gekregen als Maria. Hermann (die niet kan zwemmen) heeft zelf onderwater gezwommen.
's Middags laat nog gebarbequed. Hermann heeft nog rapunzel na gedaan. Toby deed nog een "Rapper Rapunzel" na. Wat hebben we gelachen. Toby heeft nog tovertrucjes opgevoert. Nadat iedereen weg was zijn we naar de vijver gegaan om te vissen, nadat José weer de hengels uit elkaar gehaald heeft. Toby en José konden de dopper niet meer zien, toen zijn ze er maar mee opgehouden.

• 21 Augustus 2012 - 21:35

Oma:

is jose echt haar zwembak vergeten,want ik heb jose nog niet in het water gezien zondag,dat
    ging er weer mooi om weg,en toby weer KAMPIOEN .Toby dat is wel een heel klein visje voor op de barbeque en als je die ook nog delen moet,dan is het maar goed dat maria ook nog andere lekkere dingen heeft,tot de volgen de keer maar weer groetjes