Rondom het huis - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu Rondom het huis - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu

Rondom het huis

Blijf op de hoogte en volg Toby

20 Augustus 2012 | Frankrijk, Grosmagny

S`morgens hebben Toby en Jose eerst een duik in het zwembad genomen, en nog even een golfslag bad gemaakt. Daarna even vissen, maar dat was geen succes. De eerste vis van Jose heeft het helaas niet overleeft, dus was de lol er gauw af. Daarna zijn Toby en Jose aan de wandel gegaan. Onderweg nog even bij de hond en de geit gekeken en toen op verkenning uit. We kwamen door het bos en weiland heen en strande op een enorme heuvel met bomen waar we omhoog moesten klimmen. Na een pittige klim kwamen we boven. Jose was van mening dat we links af moesten, Toby zei rechts. Als je het richtings gevoel van Jose kent, dan weet je dat je dan rechts moet gaan. Toby had gelijk. We kwamen weer vlak voor het huis van Maria en Hermann uit. Op de oprid kwamen we een slang (worm ha ha) tegen. Even wat drinken en op pad met de wibbel step. Jose heeft ook een poging gedaan, maar het ging wel erg hard van de bult af. Toby was hier toch een stuk beter in. Maria heeft toen lekkere spagetti gemaakt. Daar hadden we het, naar active dag wel aan toe.