Naar huis - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu Naar huis - Reisverslag uit Grosmagny, Frankrijk van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu

Naar huis

Blijf op de hoogte en volg Toby

23 Augustus 2012 | Frankrijk, Grosmagny

S’morgens heeft Toby erg lang uitgeslapen. Toen hebben we na het ontbijt (wederom van Hermann) de koffer ingepakt. Alles paste er in ;)
Tja en wat nu… Nog maar even op de step. Dit ging weer erg hard. Tegen half 4 vertrokken richting vliegveld. Nog even een boodschapje onderweg. Op het vliegveld wilde Hermann een ijsje bestellen in het Nederlands(dit had Hermann zelf niet in de gaten)De serveerster snapte het natuurlijk niet en met de juiste taal is het toch gelukt. Was wel een komisch gezicht… Maar de hele vakantie Nederlands, Duits, Engels en Frans spreken raak je natuurlijk ook een beetje in de war.
Toen was het moment van afscheid met een traan, voor de geweldige tijd met elkaar. Toby en Jose gingen nu zelf verder naar de gate. Toby kwam goed door de douane, Jose moest natuurlijk weer van alles uit trekken. De zenuwen van Toby kwam er nu wel een beetje. We stonden ook nog eens bij de verkeerde gate (wat ze bij de balie opgeschreven hadden.) Toby was nog een beetje bezorgd dat de koffer misschien nu in het verkeerde vliegtuig kwamen. Toen we in het goede vliegtuig zaten, was het opstijgen ook spannend, maar het stelde natuurlijk niks voor bij al die achtbanen waar Toby in had gezeten in Europa park samen met Maria Hermann en Elias. Aangekomen in Amsterdam snel de koffer pakken, broodje kopen en hup in de trein. Ook deze reis was erg gezellig en vloog zo voorbij. Om half twaalf kwamen we aan op het station in Assen waar Peter ons op stond te wachten. Samen naar huis gereden en nog even wat gedronken. Het was inmiddels 1 uur en toch echt tijd om te slapen. Morgen komen Peter en Floris op tijd ontbijten en Toby wil dan ook erg graag Floris zien.
Toby heeft erg genoten van zijn vakantie in Frankrijk bij Hermann en Maria. Een vakantie om nooit meer te vergeten.