In Pretoria - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu In Pretoria - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu

In Pretoria

Blijf op de hoogte en volg Toby

09 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

De vlucht was lang, maar ging erg goed. We hebben allemaal een beetje geslapen. Maar we waren weer blij dat we uit konden stappen. Even de benen strekken. Bij de pascontrole ging Toby gelijk met Maria er door (zelfde achternaam dus Maria was Toby zijn moeder)Koffers en auto ophalen en nog even een kop koffie drinken op het terras. Natuurlijk Peter nog even bellen om een liedje voor hem te zingen. Hij is vandaag 42 jaar geworden.
Onderweg nog even boodschappen gedaan en slaapzakken voor Toby en Jose gekocht. Zij slapen straks in Mabula op de grote nieuwe bank.
Nu eerst naar Pretoria naar Willie en Ekatrina om een nachtje te slapen. Toby werd verwelkomt door Rex een deense dog. Wat een schatje, maar o zo groot. We hebben allemaal even een dutje gedaan om de voetbal wedstrijd van nederland vanavond niet te missen. Willie en Ekatrina hebben een heerlijke braai gemaakt en lekker met elkaar gegeten. De temperatuur zakt nu naar het vriespunt uiteindelijk werd het -4. Gauw naar binnen naar de huis bioscoop om voetbal te kijken. Kachels hebben ze niet, dus maar met jas muts en handschoenen aan voetbal kijken.