Bezoek van Gillian and Alroy with the kids - Reisverslag uit Bela-Bela, Zuid-Afrika van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu Bezoek van Gillian and Alroy with the kids - Reisverslag uit Bela-Bela, Zuid-Afrika van Toby Rademaker - WaarBenJij.nu

Bezoek van Gillian and Alroy with the kids

Blijf op de hoogte en volg Toby

12 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Bela-Bela

‘S morgens vroeg waren Jose en Maria weer vroeg buiten want er stond een giraf op de plain met haar jong. Wat een heerlijk begin van de dag!!
Bleu monkeys kwamen nog even in de tuin en gingen op de jeep zitten. Ook kwam er nog een nyala langs. Jose en Toby samen nog even sporen gezocht. Toby begon zich niet zo lekker te voelen en raakte aan de diarree. Om 12 uur zijn we naar het hotel gegaan om daar te luchen met Alroy en Gillian en vier kinderen. Daarna heeft Frank ons mee genomen op een game drive. Daar hebben we een kudde met Buffels, Gnoe’s, neushoorn en haar baby gezien. Verder nog Zebra’s, giraf, krokodil, nijlpaart en heartebeast gezien. Wat weer een mooi rit met veel dieren! Na die tijd hebben we bij het huisje met elkaar koffie gedronken en is Toby even gaan slapen. ‘S avonds zijn Maria en Hermann naar het huis van Eicke en Eberhart gegaan om voetbal te kijken. Jose en Toby zijn thuis gebleven. Maria heeft niks van de wedstrijd gezien omdat ze in slaap was gevallen voor dat de wedstrijd begon.